• liansu
  • scola (2)
  • tumblr
  • youtube
  • lingfy

Guasti è suluzione di u stacker electricu

Guasti è suluzione di u stacker electricu

1. L'impilatore elettricu ùn hè micca capaci di alzà.
Causa di fallimentu: pompa à ingranaggi è usura eccessiva di a pompa;Alta pressione impropria di a valvula di sollievu in a valvola di inversione;Fuga di u pipeline di pressione d'oliu;A temperatura di l'oliu idraulicu hè troppu altu;U quadru scorrevule di u quadru di a porta hè appiccicatu.A vitezza di u mutore di a pompa d'oliu hè troppu bassa.
Soluzione: rimpiazzà a pompa di usura o di ingranaggi;Reajustà;Verificate è mantene;Sustituisce l'oliu idraulicu micca qualificatu è verificate a causa di l'aumentu di a temperatura di l'oliu;Verificate è aghjustate;Verificate u mutore è risolve i prublemi.
2. A vitezza di a rota di guida di u camion stacker elettricu hè seriamente rallentata o u mutore di guida hè seriamente sovraccaricatu.
Causa di difettu: a tensione di a bateria hè troppu bassu o a resistenza di u cuntattu di a testa di pila hè troppu grande;A deposizione di carbone di a piastra di u commutatore di u mutore provoca un cortu circuitu trà e piastre;U frenu di u mutore ùn hè micca adattatu per fà chì u mutore viaghja cù u frenu;Drive head gearbox è cuscinetti mancanza di lubrication o basa stuck;L'armatura di u mutore hè in cortocircuito.Soluzione: Verificate a tensione di a terminale di a batteria o pulite a testa di pila quandu a carica di a vittura elettrica stacking;Pulite u commutatore;Aghjustate a distanza di u frenu;Verificate è pulite è ripiglià l'oliu lubrificante per caccià u fenomenu di bloccu;Sustituisce u mutore.
3. L'inclinazione automatica di u quadru di a porta per stacking electricu hè difficiule o l'azzione ùn hè micca abbastanza liscia.
Causa di difettu: parete inclinata di cilindru è anellu di tenuta eccessiva usura;A molla di u troncu in a valvola d'inversione falla;Piston stuck muru di cilindru o pistone piegatu;Fouling eccessivo in cilindru inclinatu o guarnizione troppu strettu.
Soluzione: rimpiazzà l'anellu di sigillatura di u tipu O o cilindru;Sustituisce a primavera qualificata;Sustituite i pezzi dannuti.
4. U funziunamentu electric stacker electricu ùn hè micca nurmale.
Causa di fallimentu: u micru interruttore in a scatula elettrica hè dannatu o micca adattatu;U fusible di u circuitu principale o u fusible di l'apparechju di cuntrollu hè saltatu;A tensione di a bateria hè troppu bassu;Contactor brucia di cuntattu, o troppu terra causata da u poviru cuntattu;U cuntattu ùn si move.Solution: Sustituite u micro switch, reajustà a pusizione;Sustituisce u fusible di u listessu mudellu;ricaricà;Ripara i contatti, aghjustà o rimpiazzà i contactors;Verificate se a bobina di u contactor hè aperta o rimpiazzà u contactor.
5.Electric stacking fork frame ùn pò risaltà à a cima.
Causa di fallimentu: oliu idraulicu insufficiente.
Soluzione: Riempite l'oliu idraulicu.

I difetti 1


Tempu di Postu: Feb-22-2023