• liansu
  • scola (2)
  • tumblr
  • youtube
  • lingfy

Attenzione manuale di martinetto idraulico durante l'uso

1. U camion pallet idraulicu manuale hè strettamente pruibitu di portà e persone in u prucessu di manipolazione di a carica, nimu ùn deve esse à u latu di a carica.

2. Quandu carricà u camion idraulici manuali, hè strettamente pruibitu di overload / carica parziale (operazione di forchetta unica), è u pesu di e merchenzie caricate deve esse in a gamma di carica permessa di u camion.
3, Quandu si usa, deve attente à u canali è l'ambiente, ùn pò micca scontru cù l'altri, i beni è i scaffali.
4, Camion idraulicu manuale ùn hè micca permessu di pisanti articuli di parcheghju staticu à longu andà.
5. Quandu u traspurtadore idraulicu manuale hè scaricatu, ùn pò micca esse mannatu o slide liberamente nantu à a terra.
6. I parti di u camion idraulici manuali cù rotazione relative o sliding deve esse chinu cù oliu lubricating regularmente.
7. Hè strettamente pruibitu di allungà e mani è i pedi sottu à l'uggetti pisanti purtati da a furchetta di carica di u camion idraulicu.
8. Hè strettamente pruibitu di uperà u traspurtadore idraulicu manuale nantu à u pianu inclinatu inclinatu o una pendenza ripida.
9. Hè strettamente pruibitu di abbandunà e merchenzie in u trasportatore idraulicu manuale da l'altitudine.
10. Quandu u traspurtadore idraulicu manuale falla, ùn deve micca cuntinuà à esse usatu è deve esse mandatu per mantenimentu o scrapped in u tempu.
11. Quandu si move a vittura idraulica, hè necessariu di spustà pianu pianu, attente à u pede di pressa di u caster, è cumanda uniformi quandu parechje persone operanu.

w3


Postu tempu: Feb-09-2023