• liansu
  • scola (2)
  • tumblr
  • youtube
  • lingfy

Mantenimentu di ogni ghjornu di u stacker elettricu

1.U caratteristiche distacker elettricusottu alta temperatura è umidità

In alta temperatura è alta umidità, a temperatura hè più altu è u clima hè caldu, chì avarà ancu un grande impattu nantu à u funziunamentu sicuru di u cunduttore.

2. U funziunamentu di dissipation di u calore di u mutore diventa peggiu à a temperatura alta, è a temperatura hè faciule per esse troppu altu, perchè u so putere è l'ecunumia diventanu peggiu.

3. Facile à pruduce cisterna d'acqua "bollizione", bloccu di u sistema di fornimentu di carburante, batteria di stacker elettricu "deficit di liquidu", frenu idraulicu per fallimentu di deformazione di espansione di a tazza, pressione di pneumatici cù l'aumentu di a temperatura esterna è l'esplosione.

4. Sottu à a cundizione d'alta temperatura è alta umidità, l'oliu lubricating in ogni parte di u carrettu hè faciule di diventà sottile, è a prestazione di lubricazione hè ridutta, risultatu in l'usura di i pezzi di grande carica.

5.Due à altu temperature, accumpagnatu cu muzzica di mosquito, u sonnu di u cunduttore hè affettata, cusì u travagliu hè facile à cumparisce fatigue mentale è fenomenu cintrali, chì ùn hè micca favurèvule à a sicurità funziunamentu.

6.Thunders tempu di più, per via di a strada.U situ di carica è scaricamentu hà l'acqua, aderenza ridutta, faciule da scivolare, affettendu a sicurità di i carrelli elevatori, u persunale è a carica.

Precauzioni per impilatore di pallet elettrico operazione di guida

1. Prima di entre in u periodu di prutezzione, preparate in anticipu, liberate u mutore, transaxle, trasmissioni, steering machine è altri grassu di lubricazione invernale, dopu a pulizia secondu e disposizioni di grassu di lubricazione d'estate.

2. Pulite a via d'acqua, sguassate a scala di u sistema di rinfrescante, dragate u dissipatore di calore di u radiatore.Verificate sempre a strettezza di u cinturione di u fan drive.

3. Aghjustate u regulatore di u generatore bè per riduce u currente di carica di u generatore.

4. Prestate attenzione à impedisce u surriscaldamentu di u mutore in l'operazione, fate attenzione à a lettura di l'indicazione di u termometru di u coolant in ogni mumentu, se a temperatura di u coolant hè troppu altu, per piglià misure di rinfrescante.Per mantene a quantità di coolant, quandu aghjunghjenu deve esse attentu per impediscenu l'ebullizione di coolant causata da burns.

5. Cuntrolla frequenti a temperatura è a prissioni di u pneumaticu stacker electricu, s'ellu hè necessariu, deve esse firmatu in l'ombra, finu à chì a temperatura di i pneumatici hè ridutta è poi cuntinuà à travaglià, ùn deve esse deflated o versatu acqua fredda manera di riduce a prissioni è cooling, per ùn riduce a vita di serviziu di u pneumaticu.

6.Frequent cuntrolla l 'efficienza frenu, in ordine per impedisce u fallimentu frenu causatu da anziane di a pompa principale o ciotola di pompa, deformazione di espansione è vaporizazione di u fluidu di frenu.

7.Adjust a densità distacker elettricul'elettroliti di a bateria, è trascinate u pirtusu di l'aria nantu à a tappa di a batteria, mantene l'elettroliti 10-15mm più altu ch'è a partizione, aghjunghje l'acqua distillata secondu a situazione.

8.Before l'operazione per assicurà un sonnu abbastanza, mantene l'energia.Se senti burnout mentale, letargia è reazione lenta in l'operazione, duvete immediatamente firmà è riposu, o sguassate a faccia cù acqua fredda per rinfurzà u vostru spiritu, per assicurà a sicurezza di guida è di funziunamentu.

9.Fate un bonu travagliu di prevenzione è u travagliu di rinfrescante, per prevene u colpu di calore.

stacker di contrabilancia


Tempu di Postu: Feb-28-2023