• liansu
  • scola (2)
  • tumblr
  • youtube
  • lingfy

Introduzione di l'attrezzature per a manipulazione di materiale

I pallets sò generalmente camions pallet(carrelli elevatori), impilatori o transpallet idraulici.Pò migliurà assai l'efficienza logistica è riduce i danni di a carica.Ghjoca un rolu incommensurable in a logistica.
Trays serve dui scopi principali.
(1) L'usu di pallets per rializà a standardizazione, a standardizazione è l'unità di l'imballaggio di e merchenzie hè favurevule à a prutezzione di e merchenzie è riduce assai a perdita di merchenzie.
(2) Manipulazione cunvene, carica è scaricamentu convenientu, riduce u numeru di volte di manighjà merchenzie, è migliurà assai l'efficienza di carica è scaricamentu.
Chì sò e classificazioni è i tipi di pallets?
Sicondu u materiale di u pallet, a furchetta di u forklift, l'usu di i lati unichi è doppiu, è a struttura di u pallet, u pallet pò esse divisu in diversi gradi.
(1) Classificazione per materiale: legnu (pallets di legnu, pallets di legnu fumigatu, pallets di plywood, etc.);metallu (paletti in acciaio inox, pallets in acciaio, etc.);plastica (struttura ligera, faciule d'utilizà);Vasta gamma, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente);e pallets di cartone, pallets di bambù, pallets di legnu pressatu, etc.
(2) Sicondu u tippu di furchetta: pò esse divisu in u tipu di furchetta à dui modi è in u tipu di furchetta à quattru.I quattru direzzione di u pallet ponu esse inseriti in dui direzzione, chì hè un tipu di furchetta bidirezionale;a furchetta d'entrata in quattru direzioni hè una furchetta chì pò attraversà in tutte e quattru direzzione.À mezu à elli, i forchetti à dui modi sò chjamati pallets à dui sensi;pallets à quattru vie sò chjamati pallets à quattru vie.
(3) Sicondu l'usu unilaterale è à doppia faccia: pò esse divisu in vassou unilaterale è vassellu à doppia faccia.I pallets unilaterali sò pallets chì anu solu un latu dispunibule per stacking merci.L'espressione inglese standard per i pallets unilaterali hè: Pallet non reversibile.I pallets riversibili sò pallets riversibili cù dui lati (di solitu idèntici) - pallets chì ponu esse impilati da ogni latu è avè a stessa capacità di carica.L'espressione standard di l'espressione inglese riversibile hè una tavola reversibile.
(4) Sicondu a struttura di pallet: pò esse divisu in pallets flat, pallets box, pallets colonna, pallets skateboard, etc. Plat Pallet hè quasi u nome di Pallet.Sempre chì Pallet hè citatu, hè in generale Pallet, perchè Plat Pallet hà u più grande scopu di usu, u più grande numeru, è a megliu versatilità.A tavula Box-type hè un equipamentu box-type fattu di piastra piatta, struttura di maglia, etc. nantu à a tavula, chì pò esse disassemblata, fissata, plegata, etc.. I pallets di pilastri sò verticali nantu à i quattru cantoni di u pallet.I vassoi di diapositive sò speciali, principalmente diapositive di plastica è diapositive di carta.

Attrezzatura per a manipulazione di materiale


Tempu di Postu: Nov-23-2022