• liansu
  • scola (2)
  • tumblr
  • youtube
  • lingfy

A classificazione di i transpallets idraulichi manuali

U transpallet manuale hè l'equipaggiu di manipulazione logistica chì deve trasportà e merchenzie manualmente.Trasportatore manuale, apparatu idraulicu di picculu voluminu, faciule da operare è aduprà.U disignu di manicu cunforma à u principiu ergonomicu è hà trè funzioni principali: alzà, manighjà è calà.U cilindru d'oliu integrale hè bellu in apparenza, solidu è durable, fattu di piastra d'acciaio d'alta qualità, pistone di pistone cromato, è a valvola di overflow interna furnisce una prutezzione di sovraccarichi, evitendu efficacemente l'usu di sovraccarichi è riducendu i costi di mantenimentu.Hè un bonu aiutu per a manipulazione di merchenzie in l'attellu.I categurie principali sò i seguenti:

Manuale idraulicocamion pallet
Dispositivu idraulicu di picculu voluminu, faciule d'operare è di utilizà.U disignu di manicu cunforma à u principiu ergonomicu è hà trè funzioni principali: alzà, manighjà è calà.U cilindru d'oliu integrale hè bellu in apparenza, solidu è durable, fattu di piastra d'acciaio d'alta qualità, pistone cromato, valvola di overflow interna furnisce a prutezzione di sovraccarichi, abbassendu u cuntrollu di a velocità, è u core di a valvula adopta parti integrali per riduce i costi di mantenimentu. .
Livellu bassuTranspallet manuale
U trasportatore idraulicu manuale di livellu bassu hè adattatu per l'occasioni di travagliu cù vassoi bassi è spaziu strettu.
Idraulica manuale galvanizzatacamion pallet
U cilindru d'oliu di u camion idraulicu manuale galvanizatu hè pensatu per impedisce a fuga.E parti esterne di u quadru, manicu, cilindru d'oliu è altri viti sò tutti galvanizzati, equipati di cuscinetti in acciaio inox è roti di nylon, cù una forte resistenza à a corrosione.
Scala elettronica manualecamion
Scala elettronica manuale cù scala elettronica è avvistu di sovraccarichi.
Cartarollupallet manualecamion
U transpallet di carichi di tubu drittu hè applicabile à l'industrii chì anu bisognu di trasportà merchenzie cilindriche cum'è a fabricazione di carta, imballaggio è stampa, tessili, etc.
Manuale in acciaio inoxcamion pallet
• Cilindri, frames, cuscinetti, pin, bulloni, etc. sò fatti di acciaio inox.

• Ampiamente appiecabile à l'industria di trasfurmazioni di carne, industria di trasfurmazioni alimentari, industria di latti, etc.

w4

 

 

 


Postu tempu: Feb-09-2023