• liansu
  • scola (2)
  • tumblr
  • youtube
  • lingfy

Tipu di rota di Forklift è u metudu di stallazione

1.Forklift Wheel Type

Tipi di roti di carrelli elevatori includenu a rota motrice di carrelli elevatori, a rota principale posteriore, a rota di cuscinetti di carrelli elevatori, a rota di fronte, a rota ausiliaria, a rota laterale, a rota di equilibriu, a rota di pista, u volante, a rota universale.

Materiale di rota di Forklift principarmenti divisu in roti di pede di gomma super artificiale, roti PU, roti di plastica, roti di nylon, Roti d'acciaio, roti d'alta temperatura, roti di gomma, roti artificiali in forma di S, etc.

2.The seguenti sò e caratteristiche di roti fatti di diversi materiali.

1) PU polychlorinated grassu caratteristiche rota: bona resistenza à a resistenza à l'usura, micca faciule per dannà a terra (cum'è: pavimentu epoxy, marmura, tile ceramica, pavimentu di legnu, etc.), u so pesu netu hè un pocu più pesu.

2) Rota di nylon: pesu ligeru, ligeramente forte, a resistenza à l'usura hè normale

3) Rota di gomma: l'effettu silenziu hè bonu, materiale suave.

3.Forklift rota stallazione manere

1) Prima truvate un carrettu elevatore manuale o un cric per batte tuttu u carrettu elevatore, è poi tampone u legnu per a stabilità.

2) Fissate a rota di u carrettu elevatore strettu in u latu più bassu di u pedale per assicurà a pusizione curretta di u foru di viti.

3) Martellate in u locu, fissate a piastra di fissazione di a rota di u carrettu elevatore cù viti, è assicuratevi chì i viti sò fermamente fissati.

4) L'altru latu di a rota hè stallatu in u listessu modu.

5) Verificate s'ellu ci hè tremore dopu a stallazione è aghjustate in u tempu.

mètudu 1


Tempu di pubblicazione: 12-09-2022