• liansu
  • scola (2)
  • tumblr
  • youtube
  • lingfy

Chì duvemu attente quandu si usa un transpallet manuale?

1.Quandu caricate è scaricate e merchenzie, evite l'accumulazione eccessiva di merchenzie.Se l'accumulazione di e merchenzie hè troppu altu, i beni sò faciuli à falà durante l'operazione, chì ùn hè micca sicuru, ma ancu faciule per causà danni à e merchenzie.

2.Transpallet manualemerchenzie pusatu neatly, per evitari u fenomenu di inestabilità di u centru di gravità, cusì chì e merchenzie in u prucessu di trasportu hè faciule di cascà, incapaci di curriri in modu sicuru.

3.Transpallet manualecarica è scaricamentu di merchenzie, per evitari a cima di a forchetta, a merchenzie pusata nantu à a cima di a forchetta, a cima di a forchetta hè più grande, a forchetta ùn pò micca alzà, è hè faciule per deformazione di a cima di u forchetta. forchetta, causannu danni à u forchetta.

3.Transpallet a manucarica è scaricamentu di carica per evità a forza unilaterale.E merchenzie sò solu pusate nantu à una furchetta.Troppu forza nantu à a forchetta hè faciule per causà danni.A furchetta ùn pò micca alzà.

A carica è u scaricamentu currettu di e merchenzie cù un transpallet manuale pò micca solu trasportà e merchenzie in modu sicuru, ma ancu impedisce l'elevazione di carichi è evità perdite ecunomiche.

Transpalette à main 1 (1)


Tempu di post: 16-mar-2023